Sennheiser HD 25-C II

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sennheiser HD 25-C II op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Sjoerd 13-02-2013
Geschreven voor: Sennheiser HD 25-C II

Omdat mijn Aiaiai TMA-1 niet duurzaam bleek, heb ik deze aangeschaft. Bij mij al bekend als een gouwe ouwe en hij stelt mij tot nu toe niet teleur. Hij is weliswaar duurder, maar dat maakte niets meer uit nadat ik hem voor de eerste keer opzette.

Draagcomfort is perfect. Je moet dit soort koptelefoons niet de hele dag op hebben, maar met deze scheelt het niet veel. De oorpads zijn ook nog eens draaibaar om één oor vrij te houden. Handig voor DJs en om je collega's te horen gillen op je werk.
Ook in de trein kan je van je muziek genieten zonder dat je buurman je boos aankijkt. Hij sluit goed aan op de oren.

Vormgeving is voor mij geweldig. Matzwart en simpel. Je ziet draden, maar dat stoort mij absoluut niet. Deze zijn overigens functioneel, aangezien je alle onderdelen kan vervangen van deze koptelefoon. Zeer prettig is het snoer aan één kant ipv twee.

Geluidskwaliteit is het beste wat ik ooit gehoord heb. Niet voor niets werd deze mij aanbevolen door bevriende audionerds. Diepe bass, veel volume, midden en hoog perfect in balans. Je moet er wel voor zorgen dat je mp3's minimaal 320 zijn of dat je flac's luistert want anders doe je jezelf tekort met deze koptelefoon.

Over duurzaamheid kan ik nog weinig zeggen, maar ik verwacht jaren plezier van deze koptelefoon. Ook omdat vrienden er al jaren van genieten.